Acquisitie as a Service

Herken je dit?

Acquisitie is voor de één een noodzakelijk kwaad, voor de ander een tijdrovend onderdeel van het werk. Maar nagenoeg iedereen laat acquisitie als eerste vallen als er andere zaken om aandacht vragen.

Dan hebben we het er nog niet eens over dat je eigenlijk acquisitie moet doen als je het druk hebt, zodat je rustige tijden voorkomt.

Hoe wij het aanvliegen:

Hoe zou het zijn om een flexibele Sales afdeling te hebben? Dat je verkoopbinnendienst medewerkers en account managers kunt opschakelen voor acquisitie, up- en cross sell. Of is het nog prettiger als je bepaalde taken gewoon over laat aan TachYons en alleen de gekwalificeerde leads ontvangt (en onze factuur).

Het voordeel van uitbesteden is dat je zeker weet dat het wel zal gebeuren. Bovendien hebben wij tooling, ervaring en mensen die het ook leuk vinden.

  • Sweetspot analyse
    Bepalen doelgroepen, product/markt combinaties, koopproces
  • Acquisitieplan
    Opstellen een acquisitieplan met kanaalkeuze en planning van concrete activiteiten
  • Marktinventarisatie
    Vaststellen welke suspects écht interessant zijn, sleutelpersonen identificeren en installed base inventariseren.
  • Weblead (webbezoek) opvolging
    Geïdentificeerde bezoekers van website benaderen voor introductie / inventarisatie
  • Telefonische acquisitie
    Nabellen van mailings, uitnodigingen en identificatie van website bezoekers.
  • Lead nurturing
    Onderhouden en versterken van leads die nog niet genoeg gerijpt zijn om acquisitie te finaliseren.
  • Acquisitiegesprekken
    Bezoeken of bellen van Sales Qualified Leads voor een introductie-, kennismakings-, inventarisatie- of transactiegesprek.

Neem contact op:

TachYons Nederland LLP © 2016   |   Contact