Sales & Marketing Automation

Herken je dit?

Het valt niet mee om vroeg in het koopproces van een prospect of klant betrokken te worden. Daardoor mis je kansen en krijg je last van concurrenten bij je bestaande klanten. Jammer dat klanten je zo laat of helemaal niet bellen als ze zich oriënteren op een nieuwe investering.

Hoe wij het aanvliegen:

Wij kunnen zorgen dat prospects en klanten op je website direct herkend worden. Bovendien krijg je een signaal als een klant of prospect opvallend leesgedrag vertoont op je website of in je e-mails.

Opvallend gedrag van klanten en prospects kan vanzelf leiden tot het toesturen van extra informatie via e-mail, SMS of ouderwetse post. De eerste opvolging van kansen, leads en orders kunnen wij grotendeels automatiseren. Zo weet je zeker dat er geen kans onbelicht blijft en elke lead zal worden opgevolgd.

Denk aan E-mailing, Automated workflow, Website bezoekers identificatie, Lead registratie en lead/funnel management, integratie met bestaande CRM of boekhouding.

Dit is niet alleen heel goed in te zetten op prospects, maar ook als ‘boarding program’ voor nieuwe klanten of klanten die een nieuw product afnemen.

  • Doelstellingen, werkwijze en applicaties inventariseren
    Wat zijn je doelstellingen, hoe zien jullie processen er uit en met welke applicaties werk je nu (CRM, order/productie/ERP, agenda / planning)
  • Aanpak en keuze tooling
    Welke onderdelen van marketing en verkoop zijn te automatiseren en in welke volgorde kunnen we die implementeren.
  • Implementatie en content
    Hoe zet je de gekozen tool(s) optimaal in en welke content is benodigd. Zo nodig maken we die content samen.
  • Opvolging leads
    Wie volgt de leads op? Kun je dat zelf of moeten wij dat (gedeeltelijk) voor je doen? Wellicht verdelen we de taken, leads van klanten naar jullie en leads van prospects eerst laten kwalificeren door ons?
  • Lead nurturing
    Welke activiteiten zijn er nodig voor de lead nurturing en wie gaat dat doen? Zullen wij het voor je doen of verdelen we de taken?

Neem contact op:

TachYons Nederland LLP © 2016   |   Contact