Sales Training

Herken je dit?

Sales targets halen is vaak een hele uitdaging. Je sales force bij de tijd houden is dan ook van groot belang.

In de afgelopen decennia is het salesproces enorm veranderd, vooral omdat het aankoopproces van klanten zo veranderd is.

Je ziet in de resultaten dat het verkopers vaak niet meevalt om bij te blijven. Of je strategie is veranderd en de mensen hebben moeite om hierin mee te gaan.

 

Hoe wij het aanvliegen:

Wij bespreken eerst samen met je wat de strategie is, welke doelstellingen hieraan gekoppeld zijn en wat de resultaten zijn van de mensen die nu (kort of lang) een commerciële rol hebben. Zo nodig maken we gebruik van assessments.

Een sales training heeft als basis inzicht en commitment; iemand iets leren waar hij/zij niet voor openstaat is geen optie. In ieder geval gaat een salestraining veel van jou en je mensen vragen.

Onze werkwijze richt zich op toepassen in de praktijk. Leren om het leren heeft geen zin. Wij bespreken en behandelen de kennis en vaardigheden zodat die direct in de praktijk gebruikt kan worden. Het nieuwe ABC is hierin de leidraad. Direct toepassen van nieuwe kennis en vaardigheden is essentieel.

Nieuwe kennis toepassen

De Salestraining bestaat uit de volgende onderdelen:

 

  1. Introductie in Communicatie
  2. Commerciële Communicatie
  3. (a) Aanvangsfase – inzicht in hoe ons brein echt werkt
  4. (b) Besluitfase – inzicht in waarde verkoop
  5. (C) Concreet fase – inzicht in closen en onderhandelen
  6. Omgaan met weerstand
  7. Communicatie met Framing
  8. Follow Up / Retentie
  9. Persoonlijk ontwikkelplan

De verkoopmethodiek Het Nieuwe ABC wordt op drie niveau’s ingezet:

  • Medewerkers die regelmatig klantcontact hebben (zonder omzetdoelstelling)
  • Sales force (internal- en key account managers en sales managers)
  • Directie

Neem contact op:

TachYons Nederland LLP © 2016   |   Contact

mautic is open source marketing automation