Paste your Google Webmaster Tools verification code here
Selecteer een pagina

Sales Training

De wijze waarop klanten zich voorbereiden op een aankoop is de afgelopen jaren sterk verandert, en zal in de aankomende jaren nog verder veranderen. De veranderingen richten zich op de kennis die iemand on line  kan opvragen. De vergelijkingen tussen jouw producten en die van de concurrenten die vooraf bekeken kunnen worden. En de reviews die ze kunnen lezen van kopers die al eens zaken met de onderneming hebben gedaan. Het is een gegeven dat een verkoper op een veel later moment in het koopproces instapt. Wat vraagt dat hij met andere communicatie technieken moet werken, om de resultaten te halen die nodig zijn.

We hebben 2 trainingen die vanuit een verschillende methodiek ingezet kunnen worden, de training het nieuwe ABC die je de communicatie technieken leert om het consultative selling 3.0 goed en succesvol in te kunnen zetten. Na de S.T.R.O.N.G. training zul je anders in het verkoop gesprek staan. De communicatie en beïnvloeding techniek die gebaseerd zijn op het inzicht in het beslissingsbrein en de beslissing gewoontes van je gesprekspartner van de prospect of klanten zorgen dat jij de uitkomst van een sales gesprek bepaalt

 

Het nieuwe ABC

Is een sales communicatie training, waarin we veel aandacht besteden aan de resultaat gerichte communicatie. We kijken met de medewerkers naar de huidige communicatie technieken die zij inzetten. En gaan vanuit die basis met elkaar aan het werk hoe we met andere communicatie technieken, consultative selling 3.0 technieken een hoger resultaat halen.

De training is heel praktijk gericht, de invulling van de training is inter actief, wat maakt dat de medewerkers de dag na de training de besproken en geleerde technieken direct in de praktijk kunnen inzetten.

S.T.R.O.N.G,

De sales training S.T.R.O.N.G is gericht op sales medewerkers en sales managers die in staat zijn om hun huidige communicatie technieken te veranderen. De technieken die we tijdens deze training bespreken en de trainee’s zich eigen laten maken, vragen zelfvertrouwen en zelfcontrole. De S.T.R.O.N.G training richt zich op nieuwe technieken die het best tot hun recht komen in een duidelijke en op status gerichte sales omgeving.

Deze training geeft veel inzicht in hoe het beslissingsbrein van de klant of prospect werkt, het vraagt van de deelnemers aan de training inzet en een open mind. Veranderen van het gedrag en de gewoontes zal van de deelnemers is een belangrijk onderdeel van de training.

 

Om te voorkomen dat een training niet de resultaten oplevert die je verwacht, zorgen we dat er zorgvuldige voorbereiding plaats vindt. We zorgen dat na onderzoek de juiste commerciële of communicatieve knelpunten worden benoemt. En stellen veel belang in de aansluiting van de medewerkers bij de training. Hiervoor hebben we een proces waarmee we de medewerkers vanaf het begin activeren.

Tijdens de intake gesprekken zal er met alle medewerkers worden gesproken over hun visie op de rol die zij hebben in de onderneming en de wijze waarop zij in staat zijn om de beste resultaten te halen. De intake gesprekken zullen zo uitgewerkt worden dat er tijdens de training en coaching de medewerkers ook een individuele werkwijze zullen ervaren.

De werkmethodieken die we gebruiken tijdens de trainingen richten zich op het maximale resultaat, de tijdlijn het aantal herhalingen en de unieke methodiek zorgt voor verandering van gedrag en resultaat.