Bijna een jaar geleden bracht SharpSpring een module uit genaamd ‘Meetings’. Hiermee kun je zelf bepalen wanneer en  hoe mensen tijd in je agenda’s kunnen reserveren om met jou te vergaderen. Deze vergaderingen kunnen worden gedeeld via je e-mails of kunnen op je bestemmingspagina’s worden geplaatst.

Je stelt éénmalig in naar welke agenda’s geboekte vergaderingen worden gesynchroniseerd, de datums & tijden waarop je beschikbaar bent en wanneer & hoe je op de hoogte wordt gebracht van geboekte vergaderingen. Geen zorgen, je kunt dit naderhand altijd nog wijzigen.

Zoom-integratie

Bij het maken van vergaderingen kun je de Zoom-videofunctie inschakelen, waardoor videoconferenties mogelijk zijn.

Wanneer iemand tijd met je boekt via de vergadering met ingeschakelde zoom, verschijnt er een gegenereerde zoomlink in de bevestigingsmail.

Deze zoomlinks zijn dynamisch en uniek voor de individuele bijeenkomst.

Vergaderingen maken

Vergaderingen kunnen pas worden geboekt nadat elk gebruiker een tijdsvak per dag hiervoor aanwijst binnen SharpSpring.

Nadat je een tijdsvak per dag hebt aangemaakt, wordt in die vergadering een vergaderingslink weergegeven. Wanneer je betreffende vergaderingslink naar potentiële kijkers stuurt, zijn ze meteen in staat om een vergadering met je in te plannen op een tijdsvak die jij beschikbaar hebt gesteld.

 

Vergaderingen zijn er in twee soorten:

1. Individuele vergaderingen, die een-op-een interacties zijn met mensen die tijd met je boeken

2. Teamvergaderingen, dit zijn vergaderingen die groepen mensen kunnen bevatten

Vergaderingen delen

Vergaderingen die je hebt gemaakt kun je met je team delen. Elke meetinglink is uniek voor individuele meetings.

Het delen gaat heel makkelijk via (slimme) e-mails en het is zelfs mogelijk om ze op je bestemmingspagina’s te plaatsen.

In de afbeelding hiernaast is te zien hoe een meetinglink op een makkelijke wijze in een smart mail wordt toegevoegd.

Met SharpSpring kun je op een  handige wijze afspraken op een moment laten inplannen dat jouw goed uitkomt. Dit is – zoals te verwachten – te automatiseren.

Als voorbeeld, wat dacht je om een chatbot  te gebruiken op je productpagina’s. Mochten mensen meer willen weten, laat ze via een chatbot een afspraak met je inplannen. De chatbot verstrekt automatisch een meetings-link en laat je op een transparante wijze zien wanneer jij beschikbaar bent.

Met Marketing Automation pakket zoals die van SharpSpring, is het zelfs mogelijk om vervolgens een serie mails te sturen (denk aan bijvoorbeeld een welkomstmail) naar betreffende persoon te sturen. Het e-mailadres moet dan natuurlijk wel zijn opgegeven.

Wil je meer weten, heb je vragen of interesse?

Neem dan gerust contact met ons op. Doe dit via onze contact pagina hier.